توسعه عملیات آبخیزداری در آذربایجان غربی با جذب اعتبارات جدید

تفاهم نامه آبخیزداری بین ریاست سازمان جنگل‌های کشور و استاندار آذربایجان غربی برای جذب ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به زودی امضا می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ موسوی مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: با پی گیری‌های به عمل آمده یادداشت تفاهم نامه همکاری مابین  ریاست سازمان جنگل‌ها؛ مراتع و آبخیزداری کشور و استاندار  آذربایجان غربی در چند روز آینده به امضاء خواهد رسید.


وی افزود:این تفاهم نامه برای تامین اعتبارات استانی  جهت توسعه عملیات آبخیزداری در سطح استان تنظیم و پیش نویس آن نیز امضاء شده است.


موسوی گفت:پیش نویس این تفاهم نامه به امضاء شهریاری استاندار آذربایجان غربی رسیده و در انتظار امضاء تفاهم نامه از سوی آقایی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل‌ها؛ مراتع و آبخیزداری کشور هستیم که انشالله طی چند روز آینده  این موضوع نیز اجرایی خواهد شد.


موسوی ادامه داد:این تفاهم نامه از محل اعتبارات استانی و همسو با اعتبارات ملی از صندوق توسعه ملی است  که در آن جذب  بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است که با امضاء این یادداشت تفاهم خواهیم توانست اعتباری خوب برای توسعه بیش از پیش عرصه‌های ملی و آبخیزداری تامین نماییم که این امرسرعت پویایی و احیاء منابع آبی و عرصه‌های ملی را افزایش خواهد داد.
انتهای پیام/ح


توسعه عملیات آبخیز داری در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.