مصاف پویندگان فجر و حفاری در دسته برتر فوتسال بانوان

پویندگان فجر در ایستگاه هفتم به ملی حفاری صدرنشین رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پویندگان فجر شیراز از ساعت یازده روز یکشنبه اول مهرماه در دیداری حساس، میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود.

شاگردان ستاره زارع تا پایان هفته ششم، با ۳ برد، یک تساوی، ۲ شکست و ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند و ملی حفاری اهواز با شش پیروزی متوالی، صدرنشین بی، چون و چرا لیگ برتر فوتسال بانوان به شمار می‌آید.

سرمربی پویندگان فجر در خصوص این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: حفاری همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و امسال هم تا به اینجا کار بدون شکست بوده است.

ستاره زارع بیان کرد: بازی سختی پیش رو داریم، ولی ما هم تیم خوبی را در اختیار داریم و قطعا برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی پویندگان اضافه کرد: چند بازیکن مصدوم برای این بازی داریم، ولی امیدواریم که از این لحاظ به مشکل بر نخوریم.

در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، شهین افلاکی و مریم چرخاوی از تیم پویندگان با ۱۰ گل زده، در صدر قرار دارند که این موضوع برای نماینده فارس امتیاز مثبتی محسوب می‌شود.

تیم پویندگان در هفته ششم موفق شد استقلال ساری را ۷-۶ شکست دهد و ملی حفاری اهواز هم ۴-۲ میهمان خود سپیدرود رشت را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ن

دیدار پویندگان فجر و ملی حفاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار