نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تشکل کارگروه بررسی جذب نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند استخدام افرادی بومی در فاز ۲ پالایشگاه آبادان رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی سامانه نام‌نویسی متقاضیان استخدام در فاز ۲ پالایشگاه آبادان جذب و بکارگیری نیروی غیربومی اقدامی غیرقانونی بوده و استخدام نیروی بومی در فاز ۲ پالایشگاه آبادان اولویت نخست است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به سفر اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به شهرستان آبادان به منظور بررسی مشکلات اشتغال در آبادان در مهرماه اشاره کرد و گفت:کارگروهی به ریاست علیرضا محجوب نماینده مردم تهران به منظور بررسی روند استخدام افراد در فاز ۲ پالایشگاه آبادان تشکیل و مستندات در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مختار افزود:در صورت اثبات به‌کارگیری نیروی غیربومی که تخصص آن‌ها در منطقه وجود دارد در فاز ۲ پالایشگاه آبادان وزیر نفت برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی فراخوانده خواهد شد و اقدام لازم نیز اتخاذ می‌شود.

عملیات اجرایی احداث فاز ۲ پالایشگاه آبادان بهمن ماه سال ۱۳۹۵ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری آغاز شد.

انتهای پیام / د

جذب نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.