بهره برداری از 30 مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بیش از 30 مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که با همکاری اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در دست احداث است تا پایان مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین اتاق بازرگانی ایران، سازمان نوسازی مدارس و انجمن خیرین مدرسه‌ساز منعقد شد، اظهار کرد: ابتدا قرار بود 40 مدرسه در مناطق زلزله زده ساخته شود که در نهایت به 32 مدرسه رسید.

وی اظهار کرد: این مدارس در قالب جامعه‌ نیکوکاری ابرار متعلق به اتاق بازرگانی ایران ساخته می‌شود و تمام کمک‌های اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در همین جامعه نیکوکاری متمرکز شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از افتتاح نخستین مدرسه خبر داد که به همت اتاق بازرگانی کرمان ساخته شده و فردا (اول مهر) به بهره‌برداری می‌رسد.

کاشفی پیشرفت فیزیکی سایر مدارس در دست احداث را نیز متفاوت و از حدود 50 درصد تا 90 درصد اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع برای ساخت این مدارس و وسایل آموزشی که در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت حدود 60 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، تصریح کرد: بر اساس قولی که دادند کار ساخت تمامی این مدارس تا پایان مهر ماه به تمام می‌رسد.

به گفته کاشفی، عمده این مدارس در روستاهای زلزله زده سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی است و فقط یک مدرسه شهری می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/د

بهره برداری از مدارس زلزله زده در قالب جامعه‌ نیکوکاری

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.