مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی

شبکه یک سیما همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مسابقه «اس بی اس» را هر شب روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مسابقه «اس بی اس» یا نیروی عملیات ویژه دریایی، رقابت کلاه سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد.

مجید بهرامی تهیه کننده و کارگردان این مستند – مسابقه گفت: در قسمت اول «اس بی اس»، ۱۵۰ تکاور نیروی دریایی با هم رقابت می‌کنند که پس از گذراندن مراحل مختلف، ۹ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد. از بین این ۹ نفر، ۶ نفر منتخب نهایی خواهند بود که در سه تیم ۲ نفره رقابت را تا روز پایانی در آیتم‌های رئال و برگرفته از عملیات‌های واقعی نیروی دریایی ارتش ادامه می‌دهند.

تصویربرداری این مسابقه در زمستان سال ۹۶ در جزیره هرمز و بندرعباس انجام شده است. مجید بهرامی با کمک کماندو‌های نیروی دریایی طراحی آیتم‌های اس بی اس را برعهده داشتند. این تهیه کننده تاکید کرد تمامی تیراندازی ها، انفجار‌ها و فشنگ‌ها واقعی هستند و شرکت کنندگان در مسابقه هم همگی از نیرو‌های ویژه و آموزش دیده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هستند.

مسابقه «اس بی اس» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، از امشب شنبه ۳۱ شهریور روی آنتن می‌رود. سایر عوامل تولید این مسابقه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مهدی افشار، تدوینگر: محمد مصداقی و گرافیست: حسین آقایی.

مسابقه «اس بی اس» کار مشترکی از گروه اجتماعی شبکه یک و نیروی دریایی ارتش است که هر شب بعد از خبر ساعت ۱۹ و بازپخش آن ۳۰ دقیقه بامداد روز بعد روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.