گشایش دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور

دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج برای نخستین بار در نور گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صفر علی اسماعیلی نماینده شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم گشایش دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور گفت: شهرستان نور دارای ویزگی ها و جاذبه های منحصر به فردی نظیر بهره مندی از شخصیت های بزرگی چون نیما یوشیج است و بنیاد نیما می تواندنقش ارزنده ای در معرفی این شاعر بزرگ ایفا کند.

وی افزود: باید از تجربه سایر بنیادها که در سطح جهان و ایران فعالیت می کنند استفاده کرد تا بتوانیم بنیاد نیما را بصورت گسترده مطرح کنیم.

در ادمه نشست علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز گفت: نیما در زمان خودش شناخته شده نبود،اما اکنون مردم باید با آثار ، اندیشه  و اخلاق نیما آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: این بنیاد می تواند نیما را بهتر به جهان و ایران معرفی و زمینه رونق شعر وادبیات شهرستان ،استان و حتی کشور را فراهم کند.

داود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور نیز در این مراسم گفت: بنیاد نیما با هدف شناخت شخصیت علمی و اخلاقی و ادبی این شاعر پرآوازه ایران برای اولین بار در سطح کشور تاسیس و آغاز بکار کرده است.

وی افزود: امیدارم با حمایت های بی دریغ نماینده ،فرماندار در آینده نزدیک ساختمان بنیاد نیما تاسیس شود، اما برای شروع کار، دفتر موقت بنیاد نیما در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افتتاح شد تا پیگیر اهداف بنیاد باشیم.

انتهای پیام/ م

آغاز بکار دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار