رئیس‌جمهور ارمنستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ارمنستان در پیامی به حسن روحانی، شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی اهواز به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور ارمنستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی آرمن پرس، آرمن سرکیسیان، رئیس‌جمهور ارمنستان، در پیامی به حسن روحانی، همتای ایرانی خود، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنانمان را در این حادثه به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان، نیز در پیامی به روحانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ها و بستگان شهداء افزود: بسیار غم‌انگیز است که اطلاع یافتیم در حمله تروریستی شهر اهواز شمار زیادی کشته و زخمی شده‌اند. چنین اقدامات غیرانسانی بار دیگر این باور ما را تأیید می‌کند که برای مبارزه با شرارت جهانی همه باید با هم متحد باشیم.

صبح امروز، شنبه در جریان برگزاری مراسم رژه در سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، چند تروریست که از قبل در پارک نزدیک مراسم کمین کرده بودند، با گشودن آتش به سوی مردم و نیرو‌های نظامی دست‌کم ۲۴ نفر را به شهادت رساندند و حدود ۶۰ نفر را زخمی کردند. در میان شهدا‌، نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیرنظامیان شامل یک زن و کودک دیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار