دستور رییس قوه‌قضاییه برای شناسایی سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

دستور رییس قوه‌قضاییه برای شناسایی سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهوازبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیرو‌های مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه کشور‌های سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل برانگیز است.

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشور‌های سلطه می‌باشد. ملت ومسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده وهمه توان خود را درمقابله باجریانات وابسته ومزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود رادر شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده واین اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی میدهدکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی وارزشی برخورد قاطع، سریع وتوام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی وآروزی بهبودی وعافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان باهمکاری نیرو‌های امنیتی وانتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه بعمل آورده ونتیجه را سریعا اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش
۰۸:۱۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
بسمی رب اشهدا .ایران تسلیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
سرشاخه حادثه فوق عربستان است
مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۲:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
شکی نداریم قوه قصاییه عزیز ما با این دشمنان هم حسابی تسویه حسا ب خواهد کرد درود بر قوه قصاییه
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۳:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
درود به شرف و غیرت تمامی دلاور مردان این مز و بوم منافقان بدانند ما برای دفاع از کشور ونامو سمان جونمونو را میدهیم
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
انشالله ریشه تروریست هرچه زودتر خشکانده شود
آخرین اخبار