دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر

سرمربى تیم فوتبال استقلال با کسب نتایج ضعیف در آستانه گرفتن اولتیماتوم از مدیران آبی پوشان پایتخت قرار دارد.

دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تيم فوتبال استقلال در حالى امروز با يك بازى كمتر در چارچوب رقابت هاى ليگ برتر به مصاف تيم فوتبال نساجى مازندران رفت كه در نهايت شاگردان شفر با تمام فشارهايى كه روى دروازه حريف گاه و بى گاه مى آوردند نتوانستند ٣ امتياز بازى را از آن خود كنند و با يك امتيازى كه بدست آوردند راهى تهران شدند.

شفر با خريد ها و تركيبى كه از ابتداى فصل در تيم استقلال در دست گرفته تا به اينجاى رقابت ها توانسته تنها ١ برد ،١ باخت و ٤ مساوى را از ٦ بازى در كارنامه خود ثبت كند .البته حذف تيم فوتبال استقلال از  لیگ قهرمانان آسیا  را نيز مى توان به كلكسيون افتخارات شفر اضافه كرد.

مربى اى كه با نظر مستقيم خود بازيكنان ايرانى مصدوم و خارجى هاى ناكار آمد را جذب كرد تا به امروز استقلال نتواند در مقابل حريفان خود حرفى براى گفتن در زمين مسابقه داشته باشد.

با اين وجود شفر بايد بداند كه در بازى بعدى مقابل حريف و رقيب سنتى خود يعنى تيم فوتبال پرسپوليس قرار مى گيرد و بدون شك اين روند بازى ها و نتيجه نگرفتن ها باعث مى شود هم شفر به دردسر بيفتد و هم مسئولان استقلال دست به اقدامى براى اولتيماتوم بزنند.

هواداران تيم فوتبال استقلال به طور حتم نتيجه دربى برايشان مهم است و در صورت باخت استقلال در اين بازى ،حضور شفر روى نيمكت آبى ها سخت مى شود .به هر ترتيب مديران باشگاه استقلال تا به اينجا زمان زيادى را به شفر براى كسب نتايج خوب در فصل جارى داده اند تا اين مربى بدون استرس كار خود را انجام دهد اما گويا استراحت و بدون استرس بودن شفر باعث شده تا اين مربى روند بازى هاى استقلال برايش مهم نباشد و بعيد نيست با اين شرايط منتظر اقدامى از سوى مديران استقلال باشيم .اقدامى كه مى تواند به اولتيماتوم و در نهايت جدايى ختم شود

بدون شك مديران باشگاه استقلال از امروز تا بعد از دربى و البته مشخص شدن نتيجه اين بازى به فكر اولتيماتوم براى شفر باشند.


بیشتر بخوانید:

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد 

دربی پایتخت فوتبال ایران به نام آتشنشان نامگذاری می شود

شفر: ۸۹ دقیقه بازی را کنترل کردیم/ با اعتماد به نفس به استقبال دربی می‌رویم


انتهای پیام/

احتمال دریافت اولتیماتوم شفر از سوی استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار