نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018؛

روزنامه الرایه قطر:السد با شکست پرسپولیس به دنبال قهرمانی در آسیا است

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه قطری «الرایه» امروز با تحلیل دیدار تیم های السد و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: السد برای دومین بار متوالی توانسته به نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند .پیش از این السد توانسته بود در دهه هشتاد میلادی به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد .

روزنامه قطری ادامه داد: در حالی که قطری ها از صعود السد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوشحال بودند، اما شاهد آن بودیم که دیگر نماینده کشورمان الدحیل قطر برابر تیم پرسپولیس شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.مشکلات بسیاری سبب شد تا تیم الدحیل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرسد و یکی از دلایل اصلی آن انتخاب نیز انتخاب نبیل معلول به عنوان سرمربی تیم است.معلول سرمربی نیست که بتواند تیم فوتبال الدحیل را به آن آرمان ها و اهدافش برساند و با وجود شخصیت فوق العاده اش اما هیچ مهارت فنی و آموزشی ندارد.

الرایه بیان کرد: تیم های السد و پرسپولیس در روزهای 10 مهر .یک آبان ماه 1397 در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند و تا در نهایت یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا 2018 مشخص شود.ما قطری ها امیدواریم تا السد بتواند تیم پرسپولیس ایران را شکست داده و پس از مدت های طولانی که تیم های شرق آسیا به قهرمان می رسند ، این بار السد قهرمان شود.

دیدار تیم های تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران 10 مهر ماه از  ساعت 18:45 به وقت تهران  در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان پرسپولیس بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند

ساعت دیدار پرسپولیس‌ایران و السدقطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

برانکو محرومیت آسیایی را هم دریبل زد


انتهای پیام/

رویارویی السد و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار