مجوز برگزاری مجامع ۲۰ بانک و موسسه اعتباری صادر شد

بانک مرکزی مجوز برگزاری مجامع ۲۰ بانک و موسسه اعتباری برای دوره مالی منتهی به اسفند ماه ۹۶ را تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری صادر کرده است.

صدور مجوز برگزاری مجامع ۲۰ بانک و موسسه اعتباری به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، از مجموع ۳۶ بانک و موسسه اعتباری تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ مجوز مجامع عمومی عادی ۲۰ بانک و موسسه اعتباری صادر شده است.

همچنین مجوز مجمع سه بانک و موسسه اعتباری که دارای صورت‌های مالی حسابرسی شده بوده و پیش نویس نهایی گزارش حسابرس آنان واصل شده نیز در دست بررسی قرار گرفته است که انتظار می‌رود طی چند روز آینده منتج به نتیجه شود.

با توجه به عدم وصول درخواست برگزاری مجمع و صورت‌های مالی حسابرسی شده و پیش نویس نهایی گزارش حسابرسی ۱۳ بانک و موسسه اعتباری تا تاریخ مذکور قاعدتا صدور مجوز مجامع آن‌ها فاقد موضوعیت است.

شایان ذکر است بانک مرکزی آمادگی دارد در صورت وصول صورت‌های مالی حسابرسی شده و همچنین گزارش حسابرس بانک‌ها و موسسات اعتباری که تاکنون مستندات خود را ارسال ننموده اند در اسرع وقت نسبت به بررسی درخواست صدور مجوز مجامع آنان اقدام و این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.
 
انتهای پیام/
 

صدور مجوز ۳۶ بانک و موسسه اعتباری برای برگزاری مجامع عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار