نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان

آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در مدرسه آسیه ناحیه 6 آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صبح امروز در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان اظهار کرد: امروز همزمان با 5 هزار واحد آموزشی در استان اصفهان زنگ بازگشایی مدارس را خواهیم نواخت که تقارن زیبایی با آغاز هفته دفاع مقدس و عزای اباعبدالله پیدا کرده است.

وی افزود: برای 57 هزار شاغل آرزوی بهبودی دارم؛ امیرالمومنین(ع) انسان‌ها را در سه دسته گروه دسته‌بندی کرده و یک گروه عالم ربانی است ولی هر کسی هم در این دسته قرار نمی‌گیرد و امروز تعداد زیادی دکتر و مهندس داریم ولی چقدر این افراد در روح جامعه اثرگذار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: گروه دوم افرادی هستند که به دنبال علم‌آموزی هستند و گروه سوم افراد دون پایه‌ای هستند که با یک باد مسیرشان را تغییر می‌دهند و ثباتی ندارند و این گروه مسیر خود را با علم روشن نمی‌کنند.

وی ادامه داد: این همه شور و هیاهو که امروز داریم به دلیل این است که مسیری را انتخاب کرده‌ایم تا با علم مسیر خود را روشن کنند؛ امیر المومنین(ع) صراحتا می‌فرماید که علم بهتر از ثروت است و علم حافظ انسان است ولی انسان باید محافظ ثروت باشد.

کمالی عنوان کرد: بهترین ارثی که پدران و مادران برای فرزندان خود می‌گذارند، مال نیست بلکه علم است؛ ثروت با استفاده کردن کاهش می‌یابد ولی با استفاده افزایش پیدا می‌کند.

علیرضا اعتباریان رئیس ناحیه 6 خوراسگان در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان اظهار کرد: 36 هزار دانش‌‌آموز در منطقه شش آموزش و پرورش داریم که نواحی مختلفی از شهرداری اصفهان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در پروژه مهر اقدامات مختلف انجام شده است، عنوان کرد: در بازدید استاندار اصفهان از منطقه حصه، قرار شد زمین‌هایی به ما اختصاص یابد تا بتوانیم مشکلات این منطقه را حل کنیم ولی موقوفه بودن برخی از زمین مانع این کار شد که از استاندار می‌خواهیم این مشکل را برطرف کند.

رئیس ناحیه 6 آموزش و پرورش تصریح کرد: در 4 سال گذشته 6 هزار دانش‌آموز به ما اضافه شده است و امسال هم تلاش می‌کنیم تا سال خوبی را برای همه دانش‌آموزان فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.