سردار رحیمی:

هیچ گره ترافیکی با بازگشایی مدارس در پایتخت نداشتیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با بازگشایی مدارس هیچ گره ترافیکی در معابر پایتخت نداشتیم.

هیچ گره ترافیکی با بازگشایی مدارس در پایتخت نداشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم زنگ مهر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و همچنین تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز اول مهر ماه و اولین روز تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان است.

وی افزود: تمام نیرو‌های پلیس پایتخت اعم از نیروهای راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و یگان امداد پایتخت جهت برقراری مسائل امنیتی و ترافیکی در محدوده‌های تمام مدارس تهران بزرگ مستقر هستند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بیش از ۱/۵ میلیون دانش آموز، دانشجو، معلمان و اساتید با آغاز سال تحصیلی فعالیت خود را شروع می‌کنند، گفت: از این جهت بار ترافیکی در پایتخت افزایش خواهد یافت و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود مشکل ناشی از ترافیک سطح شهر تهران نداشته‌ایم و وضعیت ترافیکی پایتخت در سطح عادی و مطلوب قرار دارد.

وی در خصوص فعالیت سرویس‌های مدارس گفت: در بخش سرویس مدارس، مدیران مدارس نقش مهمی دارند و از مسئولان و مدیران این تقاضا را دارم که خودرو‌هایی را به خانواده‌ها معرفی کنند که دارای ایمنی و استاندارد‌های لازم باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به سرویس‌های مدارسی که مسائل ایمنی و تاکیدات پلیس را رعایت نمی‌کنند در مرحله اول تذکر داده و تعهدات لازم از رانندگان گرفته می‌شود و در صورت رعایت نکردن به قوانین از اقدامات آن‌ها جلوگیری و خودرویشان توقیف خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حضور مسئولان در مدارس بابت اجرای مراسم زنگ مدارس بر بار ترافیکی پایتخت نمی‌افزاید، گفت: با شروع مدارس و تغییر و تحول ترافیکی در پایتخت شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در شهر تهران هستیم و حدود ۲۰ هزار پلیس در حال فعالیت در این حوزه هستند تا مشکلی از بابت ترافیک در پایتخت رخ ندهد و تاکنون هیچ مشکلی از نظر ترافیکی در سطح شهر رخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار