در جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

رسولی خواستار تسریع دریافت مطالبات شهرداری از دولت شد

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که نسبت به دریافت مطالبات شهرداری از دولت تسریع کند.

رسولی خواستار تسریع دریافت مطالبات شهرداری از دولت شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران صبح امروز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به افشانی شهردار تهران خواستار تسریع‌ در دریافت مطالبات شهرداری از دولت شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بند (و) تبصره 5 قانون بودجه سال 97 گفت: دولت می‌تواند در صورت درخواست متقاضیان، مطالبات قطعی اشخاص حقیقی و حقوقی، خصوصی‌ و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی‌ از دولت که در چارچوب‌ قوانین و مقررات تا پایان سال 95 ایجاد شده است را با بدهی اشخاص یاد شده به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری از طریق تسویه‌ بدهی‌های بانک‌ها و از طریق انتشار اسناد تسویه‌ خزانه، تسویه کند.

رسولی با بیان اینکه حداقل بدهی شهرداری تهران به بانک شهر و سایر بانک‌های عامل 15 هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: موضوع مهم مطالبات شهرداری از دولت، علاوه بر طرح در ملاقات‌ اعضای شورا با رئیس جمهور در جلسات قبلی مجمع امید و کمیته راهبردی‌ مورد بررسی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسات مقرر شد نمایندگانی‌ از طرف دولت و شهرداری به صورت مشترک نسبت به تقویم دقیق حساب‌های فی مابین‌ اقدام کنند، اظهار کرد: انتظار می‌رود همین گونه که نجفی پیگیر این موضوع بود افشانی هم در کنار ابلاغ دستورات پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رسولی در ادامه شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور و مردم بی دفاع اهواز را به خانواده‌های آنها و فرماندهان‌ ارشد سپاه و ارتش تسلیت گفت و اظهار کرد: حوادث اخیر نشان می‌دهد که دشمنان امنیت ملی کشورمان را به نشانه گرفته‌اند و امیدواریم ضمن افزایش هوشیاری‌ متولیان‌ امنیت کشور شاهد بازآفرینی‌ این نهاد باشیم‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار