آثار عکاس کرمانشاهی در نمایشگاه آلمان به نمایش در می آید

مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت: آثار عکاس کرمانشاهی در نمایشگاه گروهی عکس پراکسی 1 در شهر دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید.

آثار عکاس کرمانشاهی در نمایشگاه آلمان  به نمایش در می آیدمنیعی مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه   در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه آثار عکاس کرمانشاهی در نمایشگاه گروهی عکس پراکسی 1 در شهر دوسلدورف آلمان به نمایش در می آید گفت: پراکسی واسطه ای خواهد بود میان عکاسان جوان ایرانی و مخاطبانشان، تا هنر خود را بدون نیاز به سیاه نمایی، سانسور و یا سیاسی کاری به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد:ارتباطی به واسطه هنر، نه به واسطه  هنرمندبا مخاطبی که تنها و تنها با اثر هنرمند چشم در چشم می شود، بدون آن که نام و و پیشینه ای از هنرمند بداند این نمایشگاه در دوره ای شکل می گیرد که همه ما شاهد فدا شدن کیفیت اثر هنری در مقابل نام و شهرت هنرمند توسط اغلب گالری ها بوده ایم و هستیم دورانی که ایده، خلاقیت و هنر چند قدم عقب تر از نام و روابط اهمیت پیدا می کنند.

وی گفت:  صادق وثوقی نظر از اعضا  واحد عکس انجمن  سینمای جوان کرمانشاه  در نمایشگاه  گروهی  عکس پراکس آلمان  شرکت می کند.

وی بیان کرد :   ۱۴ مهر ۱۳۹۷  تا  ۲۱ مهر این نمایشگاه برگزار می شود.

انتهای  پیام/ز


هنرمند کرمانشاهی  در نمایشگاه آلمان حضور می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار