عراقچی خبر داد:

احضار کاردار امارات در تهران

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان از احضار کاردار امارات عربیه متحده در تهران به دنبال حمایت از جنایت تروریستی اهواز خبر داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در اینستاگرام خود با اشاره به احضار کاردار امارات در تهران نوشت:

" دیشب بلافاصله پس از جنایت تروریستی اهواز، سفرای هلند، دانمارک و کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شدند و نسبت به ارائه امکان اقامت و فعالیت برخی از اعضای گروهک تروریستی مزدوری که مسبب این جنایت بودند شدیدا اعتراض شد.

جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد دولت‌های مزبور مسببین جنایتکار و همه مرتبطین احتمالی با آنها را بازداشت و جهت حضور در دادگاه و محاکمه عادلانه به ایران مسترد کند. استانداردهای دوگانه در برخورد با تروریسم به هیچ وجه پذیرفته نیست. کشورهای غربی نمی‌توانند داعیه مبارزه با تروریسم داشته باشند، اما امکانات اقامتی و رسانه‌ای در اختیار آنان قرار دهند.
کاردار امارات عربی متحده در تهران هم امروز صبح به دلیل اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایت تروریستی اهواز به وزارت امور خارجه احضار خواهد شد."

انتهای پیام/

برچسب ها: اهواز ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
امارات رو تحریم کنیم کشورش به اندازه محله ما هم نمیشه جنایتکاران خود فروخته
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۰۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ما حق هستیم وباطل نابود .
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۰۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
ما حق هستیم وباطل نابود .
آخرین اخبار