توزیع اقلام احتکار شده تا پایان هفته جاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از توزیع اقلام احتکار شده تا پایان هفته جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به رأی تعزیرات حکومتی در خصوص توزیع کالا‌های احتکار شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است تا پایان هفته نسبت به تعیین و تکلیف و توزیع این اقلام اقدام کند.

وی با اشاره به لازم‌الاجرا بودن احکام ابلاغی از سوی تعزیرات حکومتی گفت: انتظار داریم دبیرخانه مربوطه با جدید به موضوع ورود کرده و با رفع موانع پیش رو نسبت به توزیع اقلام در کمترین زمان ممکن اهتمام ورزد.

وی گفت: در خصوص کالا‌های احتکار شده ضروری است این کالا‌ها باقیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، رصد دقیق فرایند توزیع این کالا‌ها را نیز متذکر شد و گفت: فرایند توزیع کالا‌های احتکار شده باید به‌صورت شفاف و قابل نظارت دقیق صورت گیرد.

جهانگیری همچنین با اشاره تأمین کالا‌های اساسی در ایام محرم و جلوگیری از گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها اظهار کرد: از تمامی سازمان‌های درگیر در این رابطه سپاس‌گزاریم و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا شاهد ایجاد جو روانی نامناسب در خصوص کمبود کالا‌ها و گران‌فروشی در استان نباشیم. 

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر تأمین کالا‌های اساسی در ایام محرم و جلوگیری از گران‌فروشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
همش انبارهای احتکارشده پیدا میشه ولی هیچ خبری از پایین اومدن قیمتها نیست