تعلیم و تربیت از ارکان توسعه پایدار در کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعلیم و تربیت از ارکان توسعه پایدار در کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی صبح امروز یکشنبه اول مهر ۹۷ در آغاز سال تحصیلی جدید و در آیین نواختن زنگ مهر حسینی در هنرستان دخترانه فرزانه ناحیه یک شهرکرد اظهار داشت: تعلیم و تربیت از ارکان توسعه پایدار در کشور است که مسئولین باید بیش از پیش به این مقوله توجه کنند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت و عقل و تفکر وجه تمایز بین انسان و حیوان است، افزود: انسان‌ها با فراگیری علم و دانش می‌توانند الگوی جامعه خود در عرصه‌های مختلف باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دانش آموزان باید با فراگیری علم و دانش و الگوگیری از اخلاق و سیره بزرگان دین، به خصوص درس آموزی از قیام عاشورا، آینده این کشور را بسازند.

عباسی با بیان اهمیت هنر گفت: هنر و دانش به یکدیگر وابسته اند و این دو موضوع باید در نظام آموزش و پرورش به مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در پایان، حادثه تروریستی روز گذشته شنبه ۳۱ شهریور در رژه نیرو‌های مسلح اهواز را محکوم کرد و افزود: عاملان این جنایت باید بدانند که ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های نظام اسلامی برنمی‎دارد و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار مسئولان نظام ایستاده اند.

گفتنی است: ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یکشنبه اول مهر ۹۷، در آیینی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر حسینی در مدارس چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد.

انتهای پیام/ن

نواختن زنگ مهر حسینی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار