شهردار اردکان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شهردار اردکان با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام احمد کمالی شهردار اردکان بدین شرح است:

به نام پروردگار علم و اندیشه

بار دیگر «مهر» فرا رسید؛ زمانی برای مهر ورزیدن و مهربان بودن؛ سرآغازی برای لبخند‌های شاد و دوستی‌های پردوام؛ بهار رویش شکوفه‌های علم و امید در سایه‌ی بیداری و نگاه به آینه‌ی روشن فردا.

بار دیگر ماه «مهر» از راه رسید و تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس «تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت»، حاوی این پیام است که تخصص و تعهّد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

فصل مهرورزی یادآور خش‌خش برگ‌های پاییزی در زیر پای جویندگان علم و پویندگان طریق سعادت و انسانیت است؛ رویشی دوباره که تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، به سمفونی مقاومت و ایثار مبدل گشته و تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران را لبریز از حماسه، شور و شعور نموده است.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی سربلندی برای همه باغبانان تعلیم و تربیت و گل‌های بوستان اندیشه و معرفت، آغاز سال تحصیلی را به‌تمامی دانش آموزان، دانشجویان، دانش‌پژوهان و دانش گستران نگارستان ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف و فهیم شهرستان اردکان علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نموده و این تقارن میمون و مبارک را به فال نیک می‌گیرم.

انتهای پیام/ غ

پیام تبریک شهردار اردکان به مناسبت هفته دفاع مقدس

 
 



برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار