کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق از انباری در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله کالای قاچاقی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از انبار باربری در حاشیه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه محموله کالای قاچاقی در یکی از انبارهای باربری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات محموله کالای خارجی قاچاقی شامل اقلام نوشیدنی و خوراکی، پوشاک، دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی کشف شد.

سرهنگ سلیمیان با بیان ارزش این محموله برابر اعلام نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است، عنوان کرد: در این رابطه 2 فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای گشت بازرسی از انبارها و باربری های سطح استان خبر داد و گفت: متصدیان انبارها و باربری ها نیز نسبت به ورود و تخلیه کالاهای قاچاق و دپوی آنها در انبارهای خود مسئول هستند و برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار