اعزام پیام‌آوران ایثار به مساجد و مدارس همدان

رئیس بنیاد شهید همدان از اعزام پیام‌آوران ایثار به مساجد و مدارس و دانشگاه های استان خبر داد.

اعزام پیام‌آوران ایثار به مساجد و مدارس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان به دیدار مسئولان بنیاد شهید و فرماندهان ارشد یگان‌های نظامی با خانواده شهدا و ایثارگر اشاره کرد و افزود: ۵ مهر‌ماه دیدار نمادین با ۶ خانواده معظم شهدا در نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی، پدافند هوایی، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه مسئولان بنیاد شهید با خانواده معظم شهدا و ایثارگر و دیدار پرسنل این مجموعه با خانواده شهدا و ایثارگر از دیگر برنامه‌هایی پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد شهید همدان گفت: در این مراسم با مادر شهیدان رضا و مرتضی حمیدی نور از شهدای سپاه انصارالحسین(ع)، والدین شهید سید‌هادی موسوی از شهدای بسیج، همسر و فرزندان شهید حسن یوسفی‌صفت از شهدای پدافند هوایی، همسر و فرزند شهید سیدحسین علوی‌حسینی شهید نیروی انتظامی، همسر و فرزند محمدرضا کرم، پایگاه نوژه و پدر شهید داود امانی از شهدای تیپ شهید قهرمان همدان دیدار انجام خواهد شد.

صفدریان بیان کرد: برنامه مهمانی لاله‌ها نیز همزمان با سراسر کشور، بعداز ظهر روز پنج‌شنبه، ۵ مهرماه در شهر‌ها و روستا‌ها برگزار می‌شود، این مراسم در همدان در محل گلزار شهدا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر با حضور نیرو‌های مسلح، خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی از صعود بانوان ایثارگر به ارتفاعات الوند و تجدید میثاق با شهدای گمنام میدان تپه میشان در روز سه‌شنبه، ۳ مهرماه و پخش مصاحبه‌های ضبط شده با چندی از خانواده شهدا و ایثارگر از صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد.

رئیس بنیاد شهید همدان ابراز کرد: اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها با محوریت بازگویی خاطرات و وقایع هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صفدریان ادامه داد: مجموعه «پیام‌آوران ایثار» جمعی از خانواده شهدا، جانباز، ایثار‌گر و رزمندگان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ب

پیام‌آوران ایثار به مساجد و مدارس همدان می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.