مرعشی خبر داد:

ارسال تجهیزات پزشکی توسط سازمان هلال احمر به عراق در ایام راهپیمایی اربعین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارسال امکاناتی از جمله دارو و آمبولانس به کشور عراق برای مراسم راهپیمایی اربعین خبر داد.

ارسال تجهیزات پزشکی توسط سازمان هلال احمر به عراق در ایام راهپیمایی اربعینبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به تمهیدات هلال احمر برای  ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در سازمان هلال احمر در این رابطه دو ماموریت در داخل و خارج از کشور برنامه ریزی شده است که در داخل کشور و تا رسیدن به مرزهای زمینی سازمان امداد و نجات اقدامات لازم را برای کمک به زائرین انجام می‌دهد.

وی افزود: بخش دوم ماموریت هلال احمر مربوط در خارج از مرزها و در کشور عراق اجرا می شود  که شامل ارائه خدمات درمانی به زائران در کربلای معلا و نجف است و این ماموریت را  مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اقداماتی انجام می‌دهد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت:‌ هماهنگی‌های لازم با مسئول پزشکی سازمان حج و زیارت و امداد ونجات انجام گرفته و قرار است امکاناتی همچون دارو، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای اربعین به عراق ارسال شود که مکان و زمان استقرار آنها در جلساتی مشخص شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار