فرمانده سپاه ایلام:

قدرت و اراده ملت ایران برای شکست دشمنان کافی است

فرمانده سپاه ایلام گفت: در زمان جنگ تحمیلی آن همه تجهیزات رژیم بعث عراق نتوانست اراده آهنین مردم در دفاع از انقلاب خللی ایجاد کند و توانستیم دشمن را مایوس کنیم.

قدرت و اراده ملت ایران برای شکست دشمنان کافی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سردار حسینی فرمانده سپاه ایلام در اجتماع مردمی فاتحان میمک عنوان کرد: دشمنان نظام از اولین روزهای پیروزی انقلاب تمام توان خود را برای جداسازی ایران اسلامی و تکه تکه کردن آن به کشورهای مستقل و کوچک برای جلوگیری از صدور انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حسینی اظهار کرد: چند روز پیش مردم دنیا دیدن که چه کسی حامی تروریست است در حالی که ایران اسلامی قربانی این حرکات تروریستی و تکفیری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن معادلات خود را براساس تئوری‌های خود سنجیده بود افزود: دشمن، قدرت، صبر و استقامت احاد مردم در برابر زورگویان و دشمنان را مورد بررسی قرار نداده بود.

فرمانده سپاه ایلام ادامه داد: به یاد دارید در همان نخستین روزهای شروع جنگ تحمیلی مردم مرزی ما چگونه با سلاح‌های ساچمه‌زنی در مقابل رژیم بعث عراق مقاومت کردند‌ آن همه تجهیزات نتوانست اراده آهنین مردم در دفاع از انقلاب خللی ایجاد کند و توانستیم دشمن را مایوس کنیم.

انتهای پیام/ د

قدرت و اراده ملت در مقابل دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.