افزایش 12 درصدی فروش کتاب در نمایشگاه کتاب اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: پیش بینی می شود میزان فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل نسبت به پارسال 12 درصد افزایش یابد.

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل که پارسال برگزار شد به ارزش 10 میلیارد ریال کتاب به علاقه مندان به فروش رسید.

وی گفت: بیش از 600 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده بودند که به دلیل محدودیت فضا ، تنها 300 ناشر در بیش از 160 غرفه حاضر شدند تا تازه ترین نشر خود عرضه کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: بیش از 20 غرفه برای ناشران استان در نظر گرفه شده تا به همراه کتابفروشی‌ ها در این نمایشگاه حاضر باشند که البته امیدواریم این قلعه ‌بانان فرهنگی با غنای اقتصادی و توانمندی مالی بتوانند در سال‌ های آینده در برگزاری نمایشگاه با محوریت اصلی اقدام کرده و حرکت کنند.

اسحاقی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه ‌های فرهنگی و جنبی تدارک دیده شده در نمایشگاه دوازدهم برپایی ایستگاه‌ های مطالعه برای کودکان و نوجوانان، کارگاه جام باشگاه‌ های کتاب ویژه مهدهای کودک، راه‌ های مقابله با آسیب ‌های فضای مجازی ، رونمایی از کتاب الف تا تا، نمایش‌ خوانی با محوریت تاریخ دفاع مقدس، کارگاه پیشگیری و راهکارهای کاهش آسیب‌ های اجتماعی، حضور نویسندگان کتاب سال در اردبیل و رونمایی از آثار آنها به همراه برپایی کارگاه فن بیان و قصه‌ گویی و عصر شعر عاشورایی می باشد.

انتهای پیام/ع

حضور 300 ناشر در نمایشگاه کتاب اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.