استاندار ایلام گفت: ایلام به عنوان مرکز استان باید از منظر شهری، صنوف و ترافیک آن ساماندهی شود.

ایلام در شان یک مرکز استان باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل و صنوف آلاینده عنوان کرد: صنایع مزاحم درون شهر بایست به بیرون از شهر انتقال داده شوند.

وی اظهار کرد: مرکز استان به عنوان نماد استان است و با توجه به وضعیت شهری استان که مشکلات بسیاری دارد باید هر چه  دگرگون شود و تبدیل به یک شهر با منظر بسیار خوب و ترافیک مناسب شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر این که یکی از اساسی ترین کارهای ما ساماندهی مرکز استان است اظهار کرد: ایلام به خاطر قدمت تاریخی و نقش اساسی آن در دفاع مقدس باید به یک شهر زیبا و مدرن تبدیل شود.

وی ادامه داد: برای دگرگونی شهر ایلام باید در ابتدا چند کار مهم را در استان صورت داد که اولا باید جانمایی لازم برای نمایشگاه های اتومبیل و میدان میوه و تره بار و صنوف آلاینده صورت گیرد و در سریعترین زمان ممکن جا به جایی صورت گیرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: این امر باید ظرف مدت دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود و کمیته ای در این خصوص تشکیل گردد و جوانب مختلف آن نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ د

ساماندهی استان ایلام

برچسب ها: استانداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.