اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد

اولین گوشی تولید شده با دو نمایشگر، در TENNA مشاهده و فیلمی از نحوه کار کردن آن منتشر شد.

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی نوبیا تجربه چندین ساله در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند دارد. گوشی‌های سابق این شرکت از جمله گوشی گیمینگ آن‌ها، Red Magic و نسخه ونگوگ Z18 این تجربه را ثابت می‌کند. خبرهای جدید به گوش می‌رسید که این کمپانی قصد دارد دوباره با تولید یک گوشی دیگر انقلابی به پا کند و همه چیز را به نفع خود بازگرداند. ویدئویی جدید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که این نکته را ثابت می‌کند.

ویدئوی تازه منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که گوشی Nubia Z18S در رسانه TENNA رؤیت شده است و ثابت می‌کند که این گوشی تجربه افراد جامعه را به روندی جدید منتقل می‌کند. این گوشی دارای دو نمایشگر خواهد بود که دومین صفحه نمایش آن در پشت گوشی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات لو رفته در TENNA، نوبیا برای دستگاهی با شماره مدل NX616J یک نمایشگر از جنس OLED در نظر گرفته است. این اولین دستگاهی خواهد بود که دو نمایشگر دارد و از E-Ink استفاده نکرده است. یکی از این نمایشگرهای این گوشی LCD به اندازه 6.26 اینچ با رزولوشن 1080x2280 است و دیگر نمایشگر روی آن 5.1 اینچی با رزولوشن 720x1520 پیکسل و از جنس OLED است. این نمایشگرها هر دو از لحاظ مورد استفاده قرار گرفتن کاملا مفید هستند.

با وجود اندازه‌هایی که رسانه TENNA منتشر کرده است مشخص شده که Z18S یک گوشی سنگین و بزرگ خواهد بود چرا که 178 گرم وزن دارد و اندازه‌های آن 154.1x73.3x8.65 میلیمتر است البته این نقطه ضعف به حساب نمی‌آید چرا که یک قطعه سخت‌افزاری نسبت به دیگر گوشی‌ها بیشتر دارد. با توجه به وجود دو نمایشگر در این گوشی باید انتظار داشت که باتری بزرگی را در این گوشی ببینیم که اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد ظرفیت باتری Z18S به 3800 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

بر اساس این گزارش، این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 2.649 گیگاهرتز خواهد داشت که به احتمال زیادچیپست آن Snapdragon 845 خواهد بود. این دستگاه با دو حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و دو نوع حافظه داخلی به ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی تولید می‌شوند. اینگونه که به نظر می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند، امکان اضافه کردن حافظه خارجی به این گوشی وجود ندارد. سیستم عامل Z18S به انتخاب سازندگان آن اندروید 8.1 Oreo است.

اولین گوشی با دو نمایشگر در TENNA رؤیت شد

گفتنی است، هنوز اختلافاتی در مشخصات لو رفته Z18S در TENNA و ویدئوی منتشر شده از آن وجود دارد اما ویدئو نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربین دوگانه در پشت خود است در حالی که در اطلاعات لو رفته دیده می‌شود این گوشی دارای یک دوربین با قدرت 24 مگاپیکسل ست و سلفی آن 16 مگاپیکسل خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از این گوشی را در دستان شخصی که در TENNA کار می‌کند، مشاهده کنید.

هنوز باید منتظر شرکت نوبیا بمانیم تا تصاویر و اطلاعات رسمی این گوشی را در اختیار قرار دهد و یا آن را به صورت رسمی معرفی کند.


بیشتر بخوانید: تیزر جدید Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

نوبیا اولین گوشی با دو نمایشگر را تولید خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار