مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد؛

اعلام نوبت بندی پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی

تقی زاده گفت: با اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۵ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری، حدود ۲۳۴ هزار بازنشسته درخواست خود را در این سامانه ثبت کردند.

اعلام نوبت بندی پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی/ ثبت ۲۳۴ هزار درخواست وام ضروریبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مهلت یک ماهه «ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و موظفین در سال ۹۷» روز شنبه ۳۱ شهریور ۹۷ به پایان رسید و ۲۳۴ هزار و ۶۸۹ نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش درخواست خود را در سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت کردند.

تقی زاده با اشاره به اینکه قول داده ایم که در مهرماه پرداخت وام آغاز شود، اظهار داشت: قرار است آغاز پرداخت وام طی مراسمی همزمان با همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شود و نتایج نوبت بندی دریافت وام ۵ میلیون تومانی برای بازنشستگان متقاضی که درخواست آن ها در سامانه اینترنتی ثبت شده است، بر روی سایت صندوق قرار گیرد. تلاش می کنیم تا ۱۰ روز آینده پرداخت وام به ۳۰ هزار نفر نخست انجام شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، به مدت یک ماه از اول شهریور همزمان با هفته دولت آغاز و تا ۳۱ شهریور ۹۷ در سایت صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد، گفت: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هفته جاری در تهران و با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می شود که یکی از برنامه های این همایش اجرای مراسم نمادین آغاز پرداخت وام ضروری است.

تقی زاده با بیان اینکه امسال  ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه وام ضروری تخصیص یافته است، گفت: این وام به مبلغ ۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد است که برای ۴۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده بود که با توجه به ثبت حدود ۲۴۳ هزار نفر از بازنشستگان در کل کشور، این تسهیلات به همه درخواست های ثبت شده تعلق خواهد گرفت. همچنین ارائه تسهیلات باقیمانده طی ماه های آینده مجدداً از طریق ثبت نام اینترنتی به بازنشستگان تحت پوشش انجام می شود.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در هر ماه به ۳۰ هزار بازنشسته متقاضی با توجه به اعتبارات بانک پرداخت می شود که بنابراین با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان، طی ۶ یا ۷ ماه به حساب همه متقاضیان واریز خواهد شد. مدت بازپرداخت وام ضروری نیز ۳۶ ماه است که پس از پرداخت، ماهانه ۱۵۰ هزار تومان از حساب وام گیرنده کسر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرد: از تعداد درخواست های ثبت شده، بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری ۵ میلیون تومانی، مربوط به استان های تهران با ۳۷ هزار و ۳۸۰ نفر، فارس با ۱۷ هزار و ۷۳۰ نفر، اصفهان با ۱۷ هزار و ۷۰۵ نفر، خراسان رضوی با ۱۷ هزار و ۲۴۳ نفر، و مازندران با ۱۳ هزار و ۴۰۳ نفر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
بیچاره تامین اجتماعی ها . قول می دن بعد میگن تامین اعتبار نشد
United States of America
دیدبان 598
۱۶:۱۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
این خیلی فاجعه آمیز است که مردم باید برای یک وامی که قدرت خریدش به اندازه 350 دلار است باید درصف بایستند ما به کجارسیده ایم ؟ ایا ما در حالت کمای اقتصادی هستیم ؟ ما نمی خواهیم باور کنیم
آخرین اخبار