معاون کمیته امداد اردبیل؛

۱۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس اردبیل توزیع می شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ۱۷۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر اردبیل توزیع خواهد شد.

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه ۱۷۰ پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش آموزان نیکوکار استان اردبیل توزیع می‌شود، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهر ماه سالجاری در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان خیر 2 هزار مدرسه در سطح استان اردبیل در جشن عاطفه‌ها مشارکت می‌کنند، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها در مدارس استان به کار گرفته شده‌ است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با همکاری سازمان آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان اردبیل تلاش داریم نیازهای اساسی دانش آموزان بی‌بضاعت را برای راهیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی رفع کنیم، بیان کرد: دانش آموزان خیر استان اردبیل بیش از ۱۲۷ میلیون تومان در سال گذشته به همنوعان نیازمند خود کمک کرده‌ بودند که امید است در سال‌جاری نیز شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های آنها باشیم.

توحیدی با بیان اینکه در ۱۱ مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدارس سراسر این استان نواخته خواهد شد، گفت: این جشن به صورت نمادین با حضور مسئولان این استان در یکی از مدارس اردبیل برگزار می‌شود تا با مشارکت گسترده خیران بتوانیم بخش مهمی از نیازهای دانش آموزان بی‌بضاعت را تأمین کنیم.

وی با اعلام اینکه پس از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها کمک‌های دانش آموزان خیر در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا صرف دستگیری از دانش آموزان نیازمند اردبیل شود، بیان کرد: کمک‌های خیران بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان و سایر دانش آموزان بی‌بضاعت که توسط مدارس شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

توحیدی با اشاره به اینکه خیران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اردبیل کمک کرده‌اند، بیان کرد: کمک‌های نیکوکاران در اسرع وقت و پیش از بازگشایی مدارس در بین پنج هزار و ۴۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد این استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه موسسات خیریه بیش از 5 هزار بسته تحصیلی را در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان تحت حمایت این استان اهدا کردند، افزود: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین موسسات خیریه و کمیته امداد استان اردبیل ایجاد شده است که در سایه این همیاری‌ها می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به خانوار مستمند این استان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح

۱۱ مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در تمام مدارس اردبیل نواخته خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.