مشکلی در زمینه میزان عرضه میوه و تره بار در کرمانشاه وجود ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون مشکلی در زمینه میزان عرضه میوه و تره بار در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: باید برای افزایش قدرت خرید مردم در پی اتخاذ راهکاری مناسب باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه عیسی حاج علیانی رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه به افزایش قیمت میوه و تره بار اشاره کرد و گفت : این گرانی، قدرت خرید مردم را کاهش داده است و باید فکری به حال آن کرد.

وی در خصوص افزایش قیمت گوجه فرنگی نیز گفت: در سال گذشته هر کیلوگرم گوجه با قیمت تقریبی 250 تومان به کارخانه رب گوجه تحویل داده می شد و این رقم در سال جاری به میزان یک هزار و 700 تومان رسیده و از سوی دیگر شاهد صادرات آن به خارج از کشور نیز هستیم.

وی با بیان اینکه گوجه رب 50 درصد قیمت بازار است و محصولی درجه 2 تلقی می شود، گفت: با توجه به این موضوع بدیهی است که قیمت گوجه فرنگی با کیفیت در میدان بار به میزان چهار هزار تومان به فروش برسد.

وی با بیان اینکه قیمت میوه های پاییزی هنوز تعیین نشده، در خصوص وضعیت انتقال مکان میدان میوه و تره بار گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و هزینه بربودن این طرح، فعلا انتقال میدان فعلی میوه و تره بار به مکان مناسب تر منتفی است و برنامه جدی برای این انتقال وجود ندارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با تاکید براینکه باید برای ایجاد بازار آرام و به دور از رکود تلاش شود خواهان همکاری مسئولان، فروشندگان و مردم در این زمینه شد.

 

 

انتهای پیام/د

افزایش قیمت میوه و تره بار

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار