کسب رتبه نخست جشنواره ملی حجم‎سازی با مواد بازیافتی

اثر هنری چیتا در نخستین جشنواره ملی حجم سازی با مواد بازیافتی، رتبه اول را به دست آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اثر هنری چیتا (یوزپلنگ ایرانی) از افسانه قانی عضو هیئت علمی و احسان باقری هفشجانی دانش آموخته صنایع دستی دانشکده هنر و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد در فارسان، رتبه اول نخستین جشنواره ملی حجم سازی با مواد بازیافتی با عنوان «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش» را کسب کرد.

این مجسمه با مواد بازیافتی مانند بلبرینگ، چرخ دنده، شاتون زنجیر‌، دیسک و صفحه خودرو‌، فنر کمک موتور و خودرو، شاتون‌های خودرو و موتور، پمپ چپقی، شیلنگ هیدرولیک فرمان خودرو، سوپاپ ولوو، لنت‌های تخت و منحنی تویوتا، شمع خودرو و موتور، فیلتر روغن، بِوِل زنجیر و شیر بنزین موتور ساخته شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی حجم سازی با مواد بازیافتی با عنوان «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش» از ۱۴ تا ۱۷ شهریور ۹۷ در بوستان قیطریه تهران برگزار شد.

۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری، ۴۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

فرهنگ‌سازی در جهت کاهش تولید پسماند و پاک‌سازی محیط زیست، تشویق و گسترش فعالیت‌های هنری در حوزه تجسمی با رویکرد استفاده از مواد بازیافتی و پسماند، جریان سازی هنری در حوزه تخصصی، کشف و شناسایی هنرمندان نوپا، معرفی ایده‌ها و آفرینش‌های اصیل و خلاق هنری، و آموزش و ایجاد خلاقیت در بین هنرمندان و هنرجویان تجسمی برای استفاده از مواد بازیافتی از اهداف جشنواره بود.

انتهای پیام/ف

درخشش در جشنواره ملی حجم سازی با مواد بازیافتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار