بیرانوند: پرسولیس سال سختی در پیش دارد/ تمرکزمان روی شهرآورد ۸۸ است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان سال سختی را نسبت به سال‌های گذشته پیش رو دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: تمرکز ما روی دربی ۸۸ است. شهرآورد حواشی و شرایط خاص خودش را دارد و امیدواریم تا با تمرکز بالا و کمک هوداران نتیجه بسیار خوبی را کسب کنیم و پس از آن با انرژی بالا به مصاف تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ برویم.

بیرانوند:پرسولیس سال سختی را به نسبت گذشته پیشرو خواهد داشت/تمرکزمان فقط برای شهرآورد 88 است

او اظهار کرد: بیشتر تمرکزمان را برای دیدار برابر السد قطر گذاشته ایم. ۲ سال متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده ایم و می‌خواهیم تا با تمرین و تمرکز بیشتر به فینال مسابقات صعود کنیم.

بیرانوند افزود: هواداران ۲ تیم استقلال تهران و پرسپولیس انتظار دارند که تیمشان نتیجه بگیرد. باخت و نتیجه نگرفتن در این دیدار بسیار برایمان سخت است.

پرسولیس سال سختی در پیش دارد

ملی پوش فوتبال کشورمان درباره شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس سال سختی را به نسبت سال‌های گذشته پیش رو دارد. توانستیم ۲ سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برسیم. بسیاری از افراد که نمی‌توانند موفقیت پرسپولیس را ببینند و تلاش می‌کنند تا نتیجه نگیریم.

او بیان کرد: در جلسات بین بازکنان تیم فوتبال پرسپولیس با سرگروهی سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم، بحث‌هایی درباره‌ی شرایط و راهکار‌های موفقیت پرسپولیس مطرح می‌شود. هیچ کدام از ما انتظار ندارد تا در صدرجدول قرار بگیریم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به موفقیتی چشم گیر برسیم. ما سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشتیم، اما وضعیت تیممان همانند امسال بود. سال گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم بالاتر از تیم ما قرار داشت و امسال نیز پدیده در صدر جدول قرار دارد.

بیرانوند:پرسولیس سال سختی را به نسبت گذشته پیشرو خواهد داشت/تمرکزمان فقط برای شهرآورد 88 است

برای موفقیت پرسپولیس بازیکنان هم قسم شده اند

دروازه بان تیم فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت:بازیکنان بازیکنان پرسپولیس امسال هم قسم شده اند تا برای سومین سال پیاپی موفقیت‌های خود را ادامه دهند. امسال تلاش می‌کنیم علاوه بر لیگ برتر، روی جام حذفی نیز تمرکز لازم را داشته باشیم تا امسال به فینال مسابقات برسیم.

هر تیمی از غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان برسد، قهرمان خواهد شد

بیرانوند افزود: دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا را زیر نظر گرفته ام و به نظرم هر کدام از تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و یا السد قطر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، قهرمان شدنش حتمی است.


بیشتر بخوانید:خلیل زاده: سید جلال و ماهینی باید در دربی گل بزنند/ اعداد ۶ و ۴ برای ما است

حاجی‌بیگی: پیگیر پرونده شکایت دایی و هماهی از پرسپولیس هستیم

قنبرپور: دربی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار