مدیرکل زندان های ایلام :

اخلاق مداری محور فعالیت ها باشد

مدیرکل زندان های ایلام در جلسه ای با حضور تعدادی از روسای ستادی و کارکنان زن زندان های ایلام، به اخلاق مداری و همکاری در پیشبرد فعالیت ها تأکید شد.

اخلاق مداری محور فعالیت ها باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:عبدالمجید کشوری  مدیرکل زندان های ایلام در این جلسه عنوان کرد: اخلاق مداری می بایست محور فعالیت های زندانبانی باشد و با تعامل و همکاری، در راستای تعالی اهداف والای سازمانی کوشا باشیم.

وی افزود: ما در برابر زندانیان مسئولیم و ضمن حفظ کرامت انسانی آنها با خدمتی خالصانه در جهت بازگشت سالم زندانیان به جامعه تلاش می نمائیم.

کشوری ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که در اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی دنبال می شود، تغییر نگرش زندانیان و باورهای اشتباه آنان است و این امر محقق نمی گردد .

 مدیرکل زندان های ایلام خطاب به کارکنان زن زندان های استان اظهار کرد: با احساس مسئولیت و داشتن ابتکار عمل و کسب مهارت های لازم ، دانش خدمتی خود را ارتقاء داده و برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان برنامه ریزی هدفمند داشته باشید.

کشوری بیان کرد: ظرفیت و توان نیروی انسانی مجموعه زندان های استان به صورت مداوم ارزیابی می گردد و از روسای زندان های انتظار می رود برای بهبود فرایند خدمت، از ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

انتهای پیام/ د

اخلاق مداری و همکاری کارکنان زندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.