اختصاص ۱۲ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی طبس از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ بهبهانی رئیس اداره میراث فرهنگی طبس گفت: در سال جاری از محل ارتقاء شاخص های توسعه اقتصادی اعتبارات خوبی به ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان طبس اختصاص یافت.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق خزانه اسلامی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان، افزود: از این میزان تاکنون هفت میلیارد ریال تخصیص یافته است.

بهبهانی با بیان اینکه از این محل تاکنون پروژ برق رسانی به اقامتگاه بومگری و کاروان سرای جوخواه انجام شده است، عنوان داشت: همچنین از محل این اعتبارات مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری ازمیغان برقرسانی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی طبس از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه برق رسانی به مجتمع خدماتی رفاهی ایثار خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعه گردشگری دیدار شهرستان طبس از نعمت آب، برق و گاز برخوردار شد.

وی، تأمین برق بافت تاریخی اصفهک را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های گردشگری شهرستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر خرید تجهیزات برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

بهبهانی با اشاره به تهیه طرح احداث مجتمع ازمیغان و نایبند در سال جاری، افزود: اجرای شبکه روشنایی منطقه نمونه گردشگری ازمیغان نیز یکی دیگر از پروژه های در دست اجرا است.

انتهای پیام/ ط آ

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه برق رسانی مجتمع خدماتی رفاهی ایثار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار