استعفای آقایی از دبیری جشنواره تجسمی فجر پذیرفته شد

دفتر هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر پذیرش استعفای مجتبی آقایی از سمت دبیری جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را اعلام کرد.

استعفای آقایی از دبیری جشنواره تجسمی فجر پذیرفته شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی آقایی که برای پنجمین سال متوالی دبیری جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را بر عهده گرفته بود، استعفا داد.

حکم دبیری آقایی در زمان تصدی مجید ملانوروزی بر مدیریت دفتر هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد ابلاغ شده بود و حالا در پی جایگزینی هادی مظفری بر این سمت، آقایی روز گذشته استعفای خود را اعلام کرد که در نهایت مورد پذیرش مظفری قرار گرفت.

مظفری درباره این موضوع گفت: مجتبی آقایی در چند دوره گذشته در جایگاه دبیر جشنواره تجسمی فجر زحمات بسیاری کشیده است و با توجه به کارنامه کاری و مستندات ادوار گذشته جشنواره، تلاش‌های وی قابل ستایش است. آقایی چندی پیش متن استعفای خود را نوشت و با توجه به تغییراتی که قرار است در شکل برگزاری و ساختار جشنواره رخ دهد، روز گذشته این استعفا پذیرفته و در رسانه‌ها اعلام شد.

وی افزود: دبیر جشنواره در این دوره با هماهنگی و نظر شورای سیاستگذاری جشنواره تجسمی فجر و نمایندگان رشته‌های هنری انتخاب خواهد شد. با توجه به تشکیل شورای سیاستگذاری و جلسات متعدد کاری که امیدواریم در این دوره شاهد تغییرات متفاوتی نسبت به گذشته باشیم، دبیر به انتخاب شورا تا چند روز دیگر اعلام می‌شود. همزمان با معرفی دبیر جشنواره، دبیران بخش‌های مختلف جشنواره نیز اعلام خواهد شد.

شایان توجه است که ادعای مظفری مبنی بر «اعلام خبر استعفای آقایی در رسانه‌ها» در حالی است که این خبر طی اقدامی عجیب و قابل تأمل فقط در اختیار یکی از رسانه‌ها قرار گرفت. پیش‌تر نیز خبر انتصاب آقایی بر این سمت فقط در همان رسانه منتشر شده بود. با وجود اینکه برای مراحل مختلف جشنواره تجسمی فجر همچون نشست خبری، افتتاحیه، اختتامیه و بازدید وزیر ارشاد از نمایشگاه جشنواره از تمامی رسانه‌ها دعوت به عمل می‌آید و خبرنگاران و عکاسان تلاش بسیاری در این راه صرف می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار