کشف بیش از ۳۵۰ تن انواع حبوبات احتکار شده و قاچاق در زاهدان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۳۵۰ تن انواع حبوبات احتکار شده و قاچاق با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم توسط افرادی سودجو در یک انباربزرگ در زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی با انجام یک سری تحقیقات میدانی یک انبار بزرگ را در این رابطه شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از این انبار، ۲۵۹ تن و ۲۷۰ کیلوگرم نخود، ۷۳ تن ارزن و ۲۶ تن ذرت در مجموع ۳۵۸ تن و ۲۷۰ کیلوگرم انواع حبوبات احتکار شده و قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه ۵ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۶۰ ریال برآورد شده است افزود: انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و یا قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/پ

کشف بیش از ۳۵۰ تن انواع حبوبات احتکار شده و قاچاق در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.