سردار خانچرلی خبر داد؛

کشف ۸۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از میزان کشفیات پلیس از کالا‌های قاچاق و انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

کشف 817 میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح های ضربتی در برخورد با قاچاق کالا و متهمان اين پرونده ها همچون سال های گذشته گفت: در 6 ماهه نخست امسال، طی عمليات های انجام شده از سوی ماموران آگاهی غرب استان تهران، 10 باند قاچاق کالا منهدم و اعضای آن دستگير شدند.

وی با بيان اينکه يکی از مهمترين برنامه های پليس غرب استان تهران، مبارزه با قاچاق کالا است، گفت: در حوزه جرایم اقتصادی، مبارزه با کالاهای قاچاق يکی از اولويت های اصلی پليس های تخصصی به ويژه پليس آگاهی است. پليس تلاش می کند محموله‌های قاچاق را در اسرع وقت شناسايی و نسبت به ضبط آنها اقدام کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف تعداد زيادی محموله های کالای قاچاق از جمله لوازم یدکی خودرو، روغن موتور، پوشک، کاشی و سرامیک، سینک ظرفشویی، الیاف خارجی، رویه گاز، لوازم خانگی و... اشاره کرد و ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه و ديگر کشفيات از سوی کارشناسان 817 ميليارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به افزایش 106 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در غرب استان تهران، بيان داشت: در این مدت 586 متهم دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش را شاهد هستیم.

سردار خانچرلی در ادامه با بيان اينکه بازار توليد داخلی همواره مورد هجوم ورود کالا به صورت قاچاق در کشور بوده و اين امر موجب پايين آمدن سطح توليد و حتی تعطيلی واحدهای بی شماری شده است، گفت: پليس غرب استان تهران با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همين زمينه عمليات هايی را برنامه ريزی و اقدام به برخورد با قاچاقچيان می کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پايان ضمن توصيه به شهروندان در خصوص دقت هنگام خريد اجناس و کالاهای مورد نياز خود، گفت: اجرای طرح‌های امنيت و آرامش و خصوصا برخورد با قاچاقچيان کالا در دستور کار پليس است و سودجويان بدانند که اين طرح ها با جديت تمام ادامه می يابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار