شاهرودی: شفر دست به بازی انتحاری خواهد زد

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: شفر با انگیزه جبران نتایج ضعیفی که در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر گرفته است وارد این بازی می‌شود.

شاهرودی: شفر دست به بازی انتحاری خواهد زدرضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد سرمربی تیم استقلال و انگیزه اش برای دربی گفت:   وینفرد شفر با انگیزه جبران  نتایج ضعیفی که در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر گرفته است وارد این بازی می شود. مربی استقلال در دربی 88 دست به یک بازی انتحاری خواهد زد چون از دید فوتبال دوستان این آخرین فرصت شفر برای نتیجه گرفتن است. او اگر در این دیدار نتیجه نگیرد جایگاهش در استقلال متزلزل خواهد شد.

 او د مورد شرایط تیم پرسپولیس برای دربی 88 گفت: پرسپولیس حال شرایط متفاوتی دارد. چند بازی سنگین را پشت سر هم انجام داده است و این باعث خواهد شد از نظر بدنی تحلیل بروند. بازیکنان پرسپولیس برای شهرآورد 88 نیاز دارند که با تمرکز بالا در زمین مسابقه حاضر شوند و انشاالله که نتیجه بازی به نفع تیم ما تمام خواهد شد. پرسپولیس نهایتا با اختلاف یک گل برنده این بازی خواهد بود.

شاهرودی در مورد برانکو گفت: پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ اول از همه محتاط عمل خواهد کرد و با توجه به بدنسازی که در پیش فصل انجام داده اند در حال حاضر خوب نتیجه گرفته اند. پرسپولیس در این روزها از فقر بازیکن زجر می کشد ونیمکت قوی ندارد. برانکو باید به جوان های تیم اعتماد کند و مزدش را هم خواهد گرفت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی در تیم پرسپولیس با توجه به تجربه بالایی که دارد می تواند تیم را رهبری کند و از حاشیه دور نگه دارد و به عنوان یک لیدر تیم را رو به جلو ببرد.

او در مورد بازی پرسپولیس در آسیا گفت: پرسپولیس در این بازی فشار زیادی به خودش نمی آورد چون با فصله خیلی کم باید در جام باشگاه های آسیا مقابل تیم السد قطر قرار بگیرد. قطعا مربی حواسش به این موضوع است و برای آینده تقسیم نیرو خواهد داشت تا برای بازی آسیایی بتوانند انرژی بیشتری بگذارند.

شاهرودی ادامه داد: بهتر بود فدراسیون فوتبال پیش قدم می شد و با توجه به اینکه پرسپولیس حال جزو 4 تیم آسیا امده است، زمان دیدار دربی را تغییر می داد. رفتن پرسپولیس به فینال آسیا برای ایران مهم است اما این اتفاق نیافتد.

او در آخر از تماشاگران شهرآورد 88 درخواست کرد: از تماشاگران خواهش می کنم فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به حواشی نپردازند. هواداران واقعی تا دقیقه 90 پشت تیم خواهند بود. اگر عملکرد تیم ا ز ابتدا آنطور که باید نبود تا آخر دیدار تیم را حمایت و تشویق کنند.


بیشتر بخوانید:

تمرین شاگردان برانکو تعطیل می شود/مصدومان پرسپولیس آماده برای دربی 88

بلیت فروشی الکترونیک دربی ، چهارشنبه به پایان می‌رسد

نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کنید


انتهای پیام/

صحبت های شاهرودی در مورد دربی 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار