ارسال 345 نمایشنامه به رویداد ملی جشنواره تئاتر مهر کاشان

345 نمایشنامه تا پایان مرحله دریافت متون چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، به دبیرخانه این جشنواره رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی والی زاده، رئیس ستاد چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: 246نمایش نامه از سراسر کشور در بخش صحنه ای و 99 متن در بخش خیابانی از این تعداد برای حضور در جشنواره به فرهنگ سرای مهر ارسال شده است.

وی افزود: چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در چهار بخش "صحنه ای"، "خیابانی- محیطی "، "بین الملل" و بخش کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

به گفته وی، این  از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با همکاری مرکز هنرهای نمایشی برگزارمی شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در حال حاضر هیئات بازخوانی و بررسی متون نمایشی دو بخش صحنه ای و خیابانی این جشنواره 90 درصد آثار را بررسی و نتایج بازخوانی آثاربه زودی اعلام خواهد شد.

والی زاده، گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی،ایجاد فرصت های برابر و همچنین حمایت از گروه های هنری با موضوعات اجتماعی و شهروندی و در بخش نگاه ویژه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به مناسبت انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان پاییز امسال به همت فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری تئاتر مهر کاشان

برچسب ها: تئاتر ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.