حاجیلو :استقلال آماده دربی است /برد پرسپولیس سخت است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:ه طور حتم استقلال آماده بازی دربی است و هیچ راهی جز کسب پپیروزی نداریم .

حاجیلو :استقلال آماده دربی است /برد پرسپولیس سخت استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اصغر حاجیلو درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی 88 گفت :به طور حتم استقلال آماده بازی دربی است و با توجه به اینکه در بازی های گذشته نتوانستیم نتیجه بگیریم فکر می کنم بهترین فرصت این است که مقابل پرسپولیس به برد برسیم و هیچ راهی جز کسب پپیروزی نداریم .

او ادامه داد:خجالت زده هواداران هستیم اما همان طور که گفتم راهی جز برد نخواهیم داشت .برای ا ینکه دل هواداران را شاد کنیم فقط باید بازی را ببریم چرا که تصوری که هواداران از ین تیم در ذهن خود داشتند به واقعیت تبدیل نشده است .فرصت هایمان تمام شده و نقش قبر کردن به اتمام رسیده و با همین بچه ها باید راه را ادامه بدهیم .از طرفی مجموعه باشگاه هم تصمیم گرفتند که در رقابت های لیگ در جای مناسب قرار بگیرند و یک جام را بدست آورند .

ما تمام کننده آخر برای گل زدن نداریم اما فکر می کنم با همین بچه ها می توانیم راه را ادامه دهیم

حاجیلو درباره اینکه استقلال فقط در 6 بازی یک برد کسب کرده بیان کرد:ما تمام کننده آخر برای گل زدن نداریم اما فکر می کنم با همین بچه ها می توانیم راه را ادامه دهیم .جدا از مرتضی تبریزی باید بازیکنان دیگر هم هماهنگ شوند .تیم های دیگر هم یک بازیکن گل نمی زند و هافبک ها هم گل می زنند .در پرسپولیس هم یک بازیکن گلزنی نمی کند .علیپوری که از یک متر توپ را به بیرون می زند پس باید چه کار کرد .شفر در چند روز اخیر به دنبال این بود که تاکتیک را تغییر دهد و از هافبک ها برای گلزنی استفاده کند .

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت باقری گفت :باقری سرما خوردگی شدیدی طی 2 روز اخیر داشت اما برای بازی دربی 88 خوب می شود .

او در مورد اولتیماتوم به شفر افزود :اصلا به شفر اولتیماتوم داده نشده و من مدام با فتحی در تماس هستم و باید بگویم شفر مربی پخته ای است و ما فقط کمی بد شانس هستیم .شفر محکم در جای خود قرار دارد و جایی نمی رود .با توجه به رفاقتی که میان شفر و بازیکنان است از این مشکلات خارج می شویم .اصلا قرار نیست درباره نتایج بد به شفر اولتیماوم داده شود .انشالله از مشکلات عبور می کنیم

حاجیلو افزود :نتایج کسب شده برای باشگاه ،شفر و هواداران خوب نبوده اما روز پنج شنبه بازی مهمی داریم و امیدواریم به مسابقات برگردیم و نتیجه مطلوب کسب کنیم .

هر سکویی که آرامش بیشتری به تیم بدهد تیم مورد نظر برنده است

او درباره برگزاری دربی پیش رو بیان کرد:تاریخ دربی ها همیشه همین بوده است . زمانی که در گذشته مقابل پرسپولیس بازی داشتیم این اتفاق افتاده بود که بازی های قبلی تیممان را می باختیم و سپس با باخت به مصاف پرسپولیس می رفتیم .نمی توانیم بازی ها و شکست های گذشته را روی کاغذ بیاوریم . هر سکویی که آرامش بیشتری به تیم بدهد تیم مورد نظر برنده است .

حاجیلو ادامه داد:بچه ها اقرار کردند و خودشان قبول داشتند که در بازی مقابل السد قطر  خوب بازی نکردیم و می توانستیم اتفاق قشنگی که برای پرسپولیس رخ می دهد برای ما رقم بخورد اما این اتفاقات در فوتبال است .استقلال در قطر مقابل السد خوب بازی کرد ولی 10 نفره شدن ما باعث شد ببازیم .حتی زمانی که ما 9 نفره شدیم ژاوی به هم تیمی هایش می گفت روی زمین بخوابید.خیلی سخت است که 9 نفره مقابل السد باشیم اما در هر صورت در تهران می توانستیم با کسب مساوی بازی را ببریم .5 بازیکنی که از دست دادیم بسیار با هم هماهنگ بودند اما بچه های فعلی هم هماهنگ می شوند تا بهترین بازی را به نمایش بگذارند .شرایط پرسپولیس خوب است و این تیم نتایج خوبی گرفته و ما هم برای برد این تیم کار سختی داریم ولی باید روز پنج شنبه این کار را انجام دهیم .

60او افزود: درصد کار فنی انجام شده و به طور حتم روز پنج شنبه اتفاق خوبی برای استقلال رقم می خورد .

حاجیلو درباره گرو گفت:الحاجی گرو بازیکن زهر داری است اما ما نتوانستیم با این مهاجم نتایج خوبی بگیریم .بازیکنان دیگری همچون هافبک و مدافعانی داریم که گلزنی می کنند .گرو جدید به تیم ملحق شده و باید با یک اتفاق خوب همه با هم هماهنگ شوند.

 


بیشتر بخوانید:

روشن:استقلال تشنه برد است/تعدادی از بازیکنان استقلال در حد این تیم نیستند

تمرین استقلالی ها در حضور اصحاب رسانه/سرماخوردگی فرمانده شفر در آستانه دربی 88

حسرت بزرگ هواداران استقلال در آستانه دربی


 

انتهای پیام /

ماجرای جوانمردی ژاوی برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار