بهره برداری از 2 طرح مخابراتی در نطنز با حضور وزیر ارتباطات

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 2 طرح مخابراتی و اشتغالزا به ارزش 9 میلیارد ریال در نطنز به بهره برداری رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یکی از این طرح ها ، بهره برداری از شبکه نسل سوم تلفن همراه (3G) روستای 'طامه' از توابع شهرستان نطنز با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز  در حاشیه افتتاح این طرح به خبرنگاران گفت : توسعه زیرساخت های ارتباطی، زیربنای توسعه در سایر حوزه ها و درواقع پیشران توسعه محسوب می شود که در این میان استان اصفهان و شهرستان نطنز ظرفیت های بالقوه بسیاری دارند که می تواند به بهره برداری مناسب از این ظرفیت ها کمک کند.
وی افزود: بخش کشاورزی این استان بدلیل کم آبی با خطر رو به روست اما گردشگری می تواند این زیان اقتصادی را جبران کند و در این میان فناوری اطلاعات نقش موثری دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پوشش شبکه نسل سوم همراه در هشت نقطه نمونه گردشگری نطنز افزود: معرفی ظرفیت های بکر استان اصفهان در شبکه های اجتماعی از یکسو سبب رونق گردشگری و از سوی دیگر با ایجاد کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی سبب تقویت بوم گردی می شود.

امروز همچنین دفتر ایده پروری، کسب و کار نوپا و اشتغالزا در دانشگاه پیام نور نطنز با اعتبار نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون ریال راه اندازی شد.
محمد حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور نطنز در این باره گفت : راه اندازی این دفتر برای آشنایی عملی جوانان بویژه دانشجویان فعال و دانش آموختگان دانشگاهی با بازار کار جدید طراحی شده است تا این افراد پس از دانش آموخته شدن به جای انتظار برای ورود به کارهای دولتی، با تکیه بر توانمندهای خود بتوانند از فرصت شغلی برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور نطنز هم اکنون چهار تیم فعال با ایده های مناسب در زمینه های مختلف دارد که حوزه گردشگری مورد توجه ویژه است تا مردم شهرستان و در نهایت استان از این ظرفیت بهره ببرند.
به گفته رئیس دانشگاه پیام نور نطنز با توجه به فراهم بودن بستر فیبر نوری امکان آموزش برنامه های کاربردی و مبتنی بر نیازهای منطقه در این دفتر نیز فراهم است.
در آیین افتتاح این 2 طرح مخابراتی ، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/م


2 طرح مخابراتی و اشتغالزا به ارزش 9 میلیارد ریال در نطنز به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار