رشد10 برابری واحدهای اقامتگاهی بوم گردی در استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از رشد10 برابری واحدهای اقامتگاهی بوم گردی در استان خبرداد و گفت : تعداد واحدهای بوم گردی استان از 30 واحد به بیش از 300 واحد رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در جلسه شورای اسلامی استان در خمینی شهر با اشاره به اینکه در شش ماهه اول پارسال 400 هزار گردشگر از استان اصفهان دیدن کردند ،گفت: این میزان گردشگر امسال با 5 در صد افزایش به 420 هزار گردشگر رسیده است.
وی به وجود 22 هزار اثر تاریخی استان اشاره کرد و گفت : برای مرمت ، حفظ و نگهداری ابنیه تاریخی و گردشگری لازم است همه آحاد مردم و دستگاه ها مشارکت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به افزایش مشارکت مردمی در طرح های گردشگری افزود : بیش از300 طرح میراث فرهنگی به همت بخش خصوصی در حال احیاست.
اللهیاری با اشاره به رشد10 برابری واحدهای اقامتگاهی بوم گردی در استان گفت : تعداد واحدهای بوم گردی استان از 30 واحد به بیش از 300 واحد رسیده است.
وی به رشد30 درصدی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان اصفهان اشاره و تصریح کرد : ظرفیت اقامتگاهی استان از 10 هزار نفر به 30 هزار نفر افزایش یافته است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: در حال حاضر نه تنها خللی در صنعت گردشگری ایجاد نشده بلکه فرصت جدیدی هم برای جذب گردشگر ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

افزایش ظرفیت اقامتگاهی و توسعه صنعت گردشگری در استان اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.