تلاش برای توسعه آموزش و پرورش

فرماندار باغملک گفت: با پیگیری های انجام شده طی سالیان متمادی سهمیه بسیار مناسبی به دانش آموزان بومی تخصیص داده شد تا نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش باغملک مرتفع گردد.

محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: از دیرباز آموزش و پرورش باغملک با مشکل کمبود نیروی بومی مواجه بود و با پیگیری های انجام شده طی سالیان متمادی سهمیه بسیار مناسبی به دانش آموزان بومی تخصیص داده شد تا نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش باغملک مرتفع گردد.

وی عنوان کرد: تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی باغملک نیز تاکنون بیش از 35 میلیارتومان تامین اعتبار شده و پیش بینی می شود برای تکمیل نهایی آن 20 میلیار تومان دیگر بودجه نیاز داشته باشد که امیدواریم با رایزنی های مهندس خادمی در مجلس و استان این اعتبار تامین گردد.

حبیب الله کردونی، رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان آموزش وپرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک جراحی چشم در اهواز برای یک بازنشسته حدودا 20میلیون تومان هزینه دارد درحالی که همین جراحی در اصفهان یا شیراز کمتر از 5 میلیون تومان انجام می شود و ما از مسئولین بهداشت و درمان تقاضا داریم نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی همچنین ضمن تاکید بر مصوبه صندوق بازنشستگان کشور مبنی بر به کارگیری فرزندان فرهنگی در هلدینگ های زیر مجموعه صندوق اظهار کرد: سال گذشته هماهنگی های خوبی با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان انجام شد.

کردونی در پایان بیان داشت: بیش از 30 درصد بانوان فرهنگی بازنشسته خوزستان به انواع سرطان ها مبتلا هستند و این مسئله نتیجه عدم تشخیص به موقع و استفاده نکردن از آزمایش های تشخیصی پیشگیرانه است لذا همینجا فرصت را مغتنم می شمارم و به همکارانم توصیه میکنم تا از تسهیلاتی که شبکه بهداشت و درمان برای بازنشستگان فراهم کرده استفاده کنند و به صورت مداوم چکاپ های سلامت جسمانی را انجام دهند.

انتهای پیام/م

تقدیر از بازنشستگان فرهنگی در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.