کسب 23 رتبه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

هشت نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب 23 رتبه برتر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر گیلاسی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نفرات با شرکت در چهار بخش ادبی، پژوهشی، هنری و فن‎آوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزیده شدند.

وی، با اشاره به کسب ۲۳ رتبه این دانشگاه در شش بخش‎ شفاهی(آوائي)، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فن‎آوری تاکنون افزود: با توجه به برگزاری دوره های آماده سازی برای شرکت راه یافتگان بخش آوائی، امیدواریم در فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری مسابقات، شاهد افزایش رتبه‎ها به خصوص در بخش شفاهی باشیم.

به گفته وی، آمار رتبه‎ها و راه یافتگان دانشگاه در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان به مرحله نهایی جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، این در حالی است که براساس آیین‎نامه جشنواره، ۱۵ رتبه اول سال ۹۶ اين جشنواره نمی توانستند در رشته های سال قبل شرکت کنند و امسال شاهد حضور شرکت کنندگان جدید در این بخش بودیم.

گیلاسی در پایان تصریح کرد: هشت نفر برگزیده دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این جشنواره علی جلیلی دانشجودر بخش ادبی و رشته نمایشنامه ، مهدی صالحی دانشجو در بخش پژوهشی و مقاله، مریم اخوان طاهری استاد در بخش ادبی و رشته شعر، احمدجواد نوآبادی دانشجو در بخش ادبی و رشته شعر،سارا چوپان نژاد دانشجو در بخش ادبی و رشته داستان نویسی، عباس عابدی دانشجو در بخش فن آوری و رشته نرم افزار، محمد جواد معین آبادی دانشجو در بخش هنری و رشته پوستر ومحمد حمید زارع از کارکنان در بخش ادبی و رشته فیلنامه هستند.

شایان ذکر است: از برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه که از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد قدردانی مي شود و هم چنين راه یافتگان به بخش‎های شفاهی نیز به مدت ۳ روز در همین تاریخ به رقابت می پردازند که از این دانشگاه ۲۸ نفر به مرحله نهایی راه یافته اند.

 

انتهای پیام/م

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برترشد

برچسب ها: قرآن ، اخباردانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.