دبیر شورای ترافیک لرستان مطرح کرد؛

وقوع بیش از ۱۶۰۰ فقره تصادف در شهر‌های لرستان

دبیر شورای ترافیک لرستان، از وقوع هزار و ۶۱۲ فقره تصادف در شهر‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید کشاورز، در کارگروه امنیت راه‌های لرستان در سخنانی با بیان اینکه تعداد فوتی‌های تصادفات درون شهری استان در مدت مشابه سال قبل ۴۴ نفر بوده که این عدد طی امسال به ۲۶ نفر کاهش یافته است، افزود: طی امسال ۱۱ نفر در صحنه تصادف، چهار نفر در حین انتقال و ۱۱ نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دبیر شورای ترافیک لرستان با اشاره اینکه طی پنج ماه نخست سال گذشته مجموع تصادفات درون شهری لرستان هزار و ۶۰۲ مورد بوده است و این عدد طی امسال هزار و ۶۱۲ مورد بوده است، افزود: در تعداد تصادفات افزایش داشته ایم، در فوتی‌ها طی امسال کاهش داشته ایم.

کشاورز با بیان اینکه از نظر تعداد بیشترین تصادفات مربوط به خرم آباد، بروجرد و پلدختر بوده است، ادامه داد: همچنین کاهش تصادفات را در دلفان، الیگودرز و کوهدشت داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه تعداد فوتی‌ها در تصادفات درون شهری لرستان ۴۱ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: تعداد مجروحان در تصادفات درون شهری استان دو درصد کاهش یافته و بیشترین کاهش جرحی در تصادفات را در شهر‌های ازنا، دلفان، کوهدشت، الیگودرز، درود و بروجرد داشته ایم و بیشترین جرحی را در تصادفات مرکز استان داشته ایم.

دبیر شورای ترافیک لرستان با اشاره به اینکه ۳۸ درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو، ۱۵ درصد عدم رعایت حق تقدم و ۱۰ درصد به دلیل عدم توانایی است، گفت: همچنین ۷۳ درصد تصادفات مربوط به سواری‌ها و ۱۳ درصد موتورسیکلت‌ها است.

کشاورز سهم عابرین پیاده در تصادفات درون شهری استان را ۱۹ درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین ساعت تصادفات درون شهری عصر‌ها است.

انتهای پیام/د

وقوع بیش از ۱۶۰۰ فقره تصادف در شهر‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار