امروز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجد ارگ تهران

مراسم گرامیداشت سوم شهدای حمله تروریستی اهواز، صبح امروز در مسجد ارگ بازار تهران برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجد ارک تهرانبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم گرامیداشت سوم شهدای حمله تروریستی اهواز، صبح امروز چهارشنبه (4 مهرماه) در مسجد ارگ بازار و به همت اصناف و بازاریان تهران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از کسبه بازار تهران، اصناف و حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در این مراسم گفت: حمله تروریستی در اهواز اولین و آخرین اتفاق در کشور و در خوزستان نخواهد بود، هنوز کمی از انقلاب نگذشته بود که دشمن علاوه بر جنگ تبلیغاتی و تحریم اقتصادی، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی افزود: این حادثه تروریستی چهره نظام سلطه و اربابان وطن فروشان جیره خوار را برای عالمیان برملا کرده است.

ذوالنوری با بیان اینکه سقوط نظام اسلامی و تجزیه کشور از جمله اهداف شوم دشمان در جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی دست نظام سلطه جهانی برای مبارزه با اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی بیرون آمد بنابراین اتفاقی که در اهواز رخ داد ریشه در گذشته دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با طرح  پرسشی مبنی براینکه آیا باید با ارز دولتی کالای لوکس وارد کنیم و چوب حراج به سکه و طلا بزنیم، خاطرنشان کرد: این خطر بزرگی است، عربستان گفته هر چه ایران طلا و سکه در بازار بریزد، آن را جمع می‌کند.

وی با بیان اینکه 6 میلیون خانوار درگیر موسسات اعتباری شدند، اظهار کرد: اعتماد در اقتصاد یعنی اینکه مردم بتوانند با خیال آسوده در بازار خرید و فروش کنند.

لازم به ذکر است؛ همزمان با برگزاری رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در اهواز، چند تروریست با حمله مسلحانه ۲۵ نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار