مدیرکل راهداری استان همدان؛

طرح مطالعاتی چهارخطه شدن آورزمان تهیه شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طرح مطالعاتی از سوی مشاور برای چهارخطه شدن محور آورزمان نهاوند تهیه شده است.

طرح مطالعاتی چهارخطه شدن آورزمان تهیه شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: با توجه به حذف نشدن تقاطع های غیر همسطح در این طرح، اجرای آن تاثیری در کاهش سوانح نداشت، بنابراین در صورت اجرای آن تنها سرعت خودروها و آمار مرگ و میر را افزایش می یافت.

وی اضافه کرد: بنابراین مقرر شد که این طرح مجدد توسط مشاور بازبینی و گزینه هایی را برای ایمن سازی این محور ارائه دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مجریان طرح آورزمان معتقد هستند بازبینی این طرح هزینه ها را افزایش می دهد با این وجود ایمنی جاده برای حفظ جان افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

پناهنده، وضعیت جاده قدیم همدان- ساوه را مناسب دانست و گفت: بیشتر جانباختگان در این مسیر افراد بومی و آشنا به این جاده هستند.

وی تاکید کرد: توسعه نابسامان راه، می تواند عاملی برای افزایش تصادف جاده ای شود بنابراین نمی توان تنها عامل راه را علت اصلی بروز سوانح رانندگی دانست.

بنا به گفته مسئولان پلیس راه استان همدان محور آورزمان نهاوند - ملایر، غارعلیصدر کبودرآهنگ و جاده قدیم همدان - ساوه سانحه خیزترین جاده های استان همدان هستند.

سالانه 360 نفر در سوانح جاده ای این استان همدان جان می بازند که حدود یکصد نفر از جانباختگان متعلق به این سه محور است.

گفتنی است، سه محور آورزمان، غار علیصدر و جاده قدیم همدان - ساوه 200 کیلومتر از پنج هزار و 400 کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی استان را شامل می شود.

انتهای پیام/ د 

چهارخطه شدن محور آورزمان در دستور کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار