رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

از کتاب تصویر در دور دست در مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رونمایی از کتاب تصویر در دور دست در مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی کرمانشاه انجام شد .

مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا نیز در این مراسم برگزار شد.

امید قادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و همچنین رونمایی از کتاب" تصویر دور دست" که به همت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن بیان بخشی از زندگینامه شهیده «نصرت خدایاری شهسواری» اظهار داشت: این شیر زن گیلانغربی نقش بی بدیلی در امدادرسانی و حتی رزم در دوران دفاع مقدس را ایفا کرد.

وی هفته دفاع مقدس را نمادی از زحمات و ایثار رزمندگان اسلام دانست و گفت: این هفته فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و شهداست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه ۲۲ درصد از کارکنان و ۳۰ درصد از مدیران بهزیستی از ایثار گران هستند و این افتخاری برای این اداره کل است.

وی به جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور ایران آغاز کرده اشاره و خاطر نشان کرد: بدون شک در این جنگ نیازمندان و قشر آسیب دیده اجتماعی که تعدادی از آنها مددجوی سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی هستند بیشترین آسیب را می بینند.

قادری افزود: در این راستا پرسنل بهزیستی می توانند به عنوان امدادگران این جنگ اقتصادی نقش مهم و حمایتی از آسیب دیدگان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت مردم را در تنگناهای اقتصادی تنها نخواهد گذاشت، گفت: ایثار گری به معنای آن است که هر جا نیازمندی دیدی در راه کمک به آنها قدم بردارید.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان به خدمات ارائه شده به مددجویان توسط بهزیستی استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: طی ماه گذشته حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش قرار دادیم این در حالیست که در طول ۴۰ سال گذشته فقط ۱۲ هزار مستمری بگیر داشتیم

رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

رونمایی از کتاب تصویر در دور دست

 

 

انتهای پیام/د

تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار