اکیپ سلامت شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیماران هشت روستای بخش باروق شهرستان میاندوآب را به صورت رایگان ویزیت کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت ودرمان میاندوآب در جمع خبرنگاران گفت:به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس خدمات بهداشتی درمانی رایگان برای اهالی ۸ روستای محروم بخش باروق میاندوآب ارائه شد.


حیدری افزود: خدمات بهداشتی درمانی رایگان پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای اردو‌های جهادی و ارائه خدمات به ویژه در مناطق روستایی و در چارچوب طرح تحول سلامت شبکه بهداشت درمان میاندوآب انجام گرفت.


وی ادامه داد: این طرح با استقبال بیش از حد مردم مناطق محروم مواجه است و یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های محرومیت زدایی و کمک به مردم بی بضاعت است که امیدواریم هر ساله در ایام مختلف سال شاهد برگزاری آن باشیم.


مدیریت شبکه بهداشت ودرمان میاندوآب اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها به صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان متخصص عفونی، متخصص داخلی، متخصص چشم، متخصص زنان و زایمان و متخصص ارتوپد انجام می‌شود و بیماران داروی رایگان دریافت نمودند.


در این طرح به ۳۰۰ نفر از بیماران روستا‌های اولامچی، نخطالو، حیدرباغی، حاجی کند، آغکند، زاغه، تازه کند و آت درسی خدمات درمانی و دارویی رایگان  ارائه شد.
انتهای پیام/ح


ارائه خدمات درمانی رایگان در باروق میاندوآب بمناسبت هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.