سردار کرمی خبر داد

تشکیل ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشور

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده کرد، گفت: امروز ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشور تشکیل شده است.

تشکیل ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا در تجمع عاشورائیان یگان‌های ویژه ناجا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به هدف از این گردهمایی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ایثارگری مردم را به یاد‌ها می‌آورد که با چه شرایطی در زمان جنگ با وحدت پیروز شدیم.

وی ادامه داد: با رهبری امام راحل و فداکاری مردم توانستیم بر دشمن تا بن دندان مسلح بعث عراق غلبه و تمامی مرز‌های خود را حفظ کنیم و با اتکا به قدرت پایان ناپذیر مردم سربلند شویم.

سردار کرمی افزود: حضور مردم در جبهه هیچگاه فراموش شدنی نیست و پس از آن امروز مردم در صحنه‌های مختلف در کنار مسئولان قرار دارند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه تقویت یگان‌های‌های ویژه یکی از مهمترین اهداف ما است، بیان کرد: امروز یگان‌های ویژه با آموزش‌های سخت و تجهیزات به روز آماده ماموریت هستند و در زمان مورد نیاز به کارگیری خواهند شد.

سردار کرمی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده کرد، گفت: این اولین تجمع گردان‌های مردم پایه است و خوشبختانه امروز ۱۵ گردان مردم پایه در سراسر کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: امروز روزی به یادماندنی در تاریخ یگان‌های ویژه است، چرا که از مردم برای برقراری امنیت استفاده می‌کنیم.

سردار کرمی در ادامه با بیان اینکه یگان‌های ویژه همواره آماده هستند، افزود: با تشکیل گردان‌های یگان پایه مردمی، آمادگی داریم دشمن هرگاه بخواهد تحرکی انجام دهد، امنیت را برقرار کنیم و به بهترین شکل پاسخ آن‌ها را بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار