اختتامیه جشنواره ادبی فصلی به رنگ عشق

اختتامیه جشنواره ادبی فصلی به رنگ عشق در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اختتامیه جشنواره ادبی فصلی به رنگ عشق، شامگاه گذشته چهارشنبه ۴ مهر ۹۷ به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا و جمعی از هنرمندان و مسئولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

۳۲۶ اثر با موضوع دفاع مقدس به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در پایان ۲۲ اثر به شرح زیر، به عنوان برتر معرفی و از صاحبلان این آثار تجلیل شد:

در بخش داستان کوتاه، میثم اسکندری مقام اول، مهناز نجفی چالشتری مقام دوم و نجمه خسروپور و سروناز عباسی زاده مشترکاً مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این بخش، از نگین اسلامی، اکرم کیانی، عزت الله صدیقی و هادی احمدی تقدیر به عمل آمد.

در بخش خاطره نویسی هیچ کس حائز مقام برتر نشد اما از سید مجدالدین نوربخش، عباس پیکار، سید رحیم موسوی، بیژن کریمی، قنبر مولوی، محمدتقی احمدی، یوسف آقابزرگی، حسن ایمانی، یوسف سلیمی، احمد مرادی و زهرا ذوالفقاری تقدیر شد.

وحید اسکندری، سید مرتضی هاشمی و مهدی طهماسبی دزکی هم در بخش شعر مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

جشنواره استانی و ادبی «فصلی به رنگ عشق» در سه بخش داستان کوتاه، شعر و خاطره نویسی و با هدف اعتلای فرهنگ و ادبیات پایداری و دفاع مقدس برگزار شد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز شروع حمله نظامی رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۹، آغاز شد و تا شنبه ۷ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

تجلیل از برترین‎های جشنواره فصلی به رنگ عشق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار